Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok bol vypracovaný a prijatý spoločnosťou nehnuteľnosti - alpia, s.r.o. (ďalej len "Reality Alpia“), A. Bernoláka 51, 010 01 Žilina, IČO: 36 841 544, zapísaná v Obchodnom registri OS Žilina, oddiel Sro, vložka číslo 19564/L. Adresa prevádzky pre uplatnenie reklamácií je: Reality Alpia, A. Kmeťa 24, 036 01 Martin, e-mail: realityalpia@realityalpia.sk.
Tento reklamačný poriadok upravuje právo klienta na reklamáciu kvality poskytnutých služieb, odmeny, podmienky, spôsob a postup pri riešení reklamácie, vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a ďalšie podrobnosti o reklamačnom konaní.
- Ak akákoľvek fyzická či právnická osoba (ďalej len klient realitnej kancelárie), ktorej realitná kancelária Reality Alpia poskytuje realitné služby usúdi, že služby poskytované príslušnou realitnou kanceláriou sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť tieto svoje výhrady, resp. reklamácie v príslušnej pobočke realitnej kancelárie Reality Alpia, v ktorej mu boli služby poskytnuté.
- Realitná kancelária spíše s klientom reklamačný protokol o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená. Klient má nárok na obdržanie fotokópie reklamačného protokolu. Reklamačný protokol sa nachádza v každej pobočke realitnej kancelárie Reality Alpia a takisto je voľne dostupný na stránkach www.realityalpia.sk
- Reklamácia bude realitnou kanceláriou vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 15 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa realitná kancelária s klientom písomne nedohodne inak.
- Reklamáciu môže realitná kancelária uznať ako:
- oprávnenú - realitná kancelária vykoná na svoje náklady úkony, ktorými nežiadúci stav odstráni a poskytne klientovi náhradu. Náhradou sa rozumie predovšetkým zľava na poskytovaných realitných službách.
- neoprávnenú - realitná kancelária bezodkladne informuje klienta o neuznaní reklamácie.
- Na základe zistení z reklamačných protokolov vyvodzuje realitná kancelária Reality Alpia dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií.
- Všetky osobné údaje, reklamačné protokoly a dokumenty doručené realitnej kancelárii Reality Alpia podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.
- Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť 01.01.2017. Zmenený môže byť iba spoločnosťou Reality Alpia a to v písomnej forme.
- Tento reklamačný poriadok je záväzný pre všetky pobočky realitnej kancelárie Reality Alpia na území Slovenskej republiky.
- Spory medzi realitnou kanceláriou a klientom vyplývajúce zo zmluvy alebo súvisiace so zmluvou možno riešiť v zmysle ustanovení zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov subjektom alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb alebo oprávnená právnická osoba zapísaná do zoznamu vedenom Ministerstvom hospodárstva SR.
Formulár na stiahnutie: reklamačný formulár (.pdf, 141kB)